Tack för en trevlig GT-träff, många finfina bilar så nu ökar inspirationen!
Lägger upp ett par översiktsbilder som smakprov, sen lämnar jag åt de med bättre foto-utrustning att lägga upp detaljbilderna.

'Tack för mig och på återseende.
Vi får hoppas att det går bra på besiktningen nuKitty skrev:Grymt fina bilder Edis, tom min såg rätt skaplig ut där!
Och tack igen för hjälpen med co-halten!
Hehe, ja det blev lite avbrutet, det var väl när sleeper rullade in på området som man tappade koncentrationenFegis skrev:Javisst var det trevligtJag tror min bil var lägst på träffen trots att den är osänkt
Men snart försvinner mina "gocart" hjul
Var ju hur trevligt som helst att få prata med er och se era bilar. Edis du får skriva ner din lilla historia som du hade att berätta när du kollade på på min bil när du kollade på den förra året
Hehe ok, lite OT personen jag köpte den av var väl ca 23bast då, som köpte den av gubben, han hade bara ägt den i ca 2månader tror jag.Edis skrev:Hehe, ja det blev lite avbrutet, det var väl när sleeper rullade in på området som man tappade koncentrationenFegis skrev:Javisst var det trevligtJag tror min bil var lägst på träffen trots att den är osänkt
Men snart försvinner mina "gocart" hjul
Var ju hur trevligt som helst att få prata med er och se era bilar. Edis du får skriva ner din lilla historia som du hade att berätta när du kollade på på min bil när du kollade på den förra året
![]()
![]()
Hann nog att säga det mesta, men kontentan av det hela var egentligen att det måste vara ganska obekvämt att sälja en bil som man har haft hur länge som helst och så kommer det fram någon som lite försynt kikar på bilen och visar lite intresse och till slut går det upp för säljaren att den intresserade personen hade ganska bra koll på det här med GT:s